سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 11747
کل یادداشتها ها : 14
خبر مایه


 دستگیری شیطان در کوچه‌های شرق تهران !

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، از چندی پیش شکایت های متعددی از سوی والدین کودکان دانش آموزان دبستانی، در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران مطرح بود که نشان می داد مرد موتورسواری که خود را دوست مدیر مدرسه معرفی می کرد با فریب پسربچه های هفتو هشتساله آنها را ربوده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار می داد.

با دستور قضایی از سوی دادیار رضوانفر به اداره 16 پلیس آگاهی و تحقیق از کودکان آزار دیده ماموران در کمین متهم نشسته و او را دستگیر کردند.

با دستگیری متهم و شناسایی وی از سوی تعدادی از کودکان قرار بازداشت موقت متهم صادر و تحقیق از وی ادامه دارد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به جام جم آنلاین گفت: والدین کودکان دو مدرسه در شرق تهران می توانند بدون اینکه نامی از آنها مطرح باشد با حضور در اداره 16 پلیس اگاهی شکایت خود را از متهم 52 ساله که یک مجرم سابقه دار است و از 20 سال پیش تاکنون پس از متارکه با همسرش به تنهایی زندگی می کرده ارائه کنند.
 
هشدار :
 
معمولا این گونه حوادث به خاطر بی اطلاعی ما و ندادن آموزش به فرزندانمان اتفاق می افتد . یا گاهی آموزش های ما کامل نیست یا شاید اصلا اشتباه است . فرزند عزیز ما باید بدون ترس از جامعه ، از مخاطرات آن آگاه باشد و راه های مقابله را خوب بداند و توامندی های لازم را داشته باشد . واین بسته به همت ماست . نمی توان تقصیرات را به گردن او انداخت به جز وقتی که آگاه و توانمند شده باشد .

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ